ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Nejčastější otázky

Zaslal jsem objednávku a nepřišlo mi zboží.

Pakliže Vám přišla potvrzovací zpráva na Váš e-mail, tak byste do 2-3 pracovních dnů měli obdržet zboží (nevztahuje se na zboží, které je s objednací dobou 10 a více dní). V opačném případě kontaktujte nás kontaktujte na tel. 776 311 087, nebo mailem: etextil@adoco.cz

Co to je: Proforma faktura = platba předem na náš účet - doklad, který Vás vyzývá k úhradě zboží na náš účet. Po obdržení částky, Vám posíláme zboží.

Co to je: Dobírka- způsob úhrady zboží, kdy Vy platíte řidiči, který Vám zboží přivezl.

Nejde mě odeslat objednávka - pravděpodobně máte hodnotu nákupu menší než 1 200 Kč bez DPH. Zvyšte nákupní hodnotu objednávky nad 1200 Kč bez DPH. Případně je třeba zkontrolovat a řádně vyplnit registrační údaje.

Jak mám zjistit, kde se nachází má zásilka?
Zadejte číslo balíku na stránky Přepravní společnosti ZDE.

Jsem reklamní agentura, tiskárna, výšivkárna. Kde mám nakupovat?

Pro Vás je určen web 1textil.cz.

Mohu bezdůvodně vrátit zboží, nebo zrušit objednávku?

Toto by bylo možné, kdyby jsme byli maloobchodní B2B e-shop, řídící se Občanským zákoníkem.

Vzhledem k tomu, že jsme velkoobchod prodávající převážně živnostníkům a firmám a řídíme se Obchodním zákoníkem, tak to není možné.

Nemohu se zorientovat v kvalitě Vašeho zboží:

Dle kvality a dodání jsme rozdělily zboží do 3 úrovní (kompletní vysvětlení zde):
Značkové zboží na objednávku - značkové zboží s termínem dodání cca 14 dní.

Kvalitní zboží skladem - značkový textil skladem + kvalitní textil určený pro maloobchodní prodej v originál balení, který je skladem. Maximum barev a velikostí.

Levné zboží skladem - nejnižší cenová a kvalitativní úroveň. Vhodná pro obchodníky, kteří preferují likvidační nákupní ceny za obstojnou kvalitu a pro které módnost není tím hlavním měřítkem.
Vhodné pro výprodejové akce, jednorázové letákové likvidace zásob apod. Většina zboží z této sekce je bez originál obalu, náhodný mix barev a velikostí, neprodané zboží z hypermarketů - jedná se o nové zboží. Informace o typu balení (originál/ neoriginální) jsou u každého výrobku uvedeny po rozkliknutí.

Reklamace - kompletní informace ZDE.

Co to znamená: Kusů v balíku? Je nutno si objednat min. počet ks od tohoto artiklu ( Příklad 1: Kusů v balíku: 10 - je nutno si objednat min. 10 ks od tohoto stylu zboží, obdržíte mix. velikostí a barev. Nelze si zvolit barvu a velikost. Příklad 2: Kusů v balíku: 1 - je možné si objednat libovolnou barvu a velikost po 1 ks).

Obdržel jsem e-mail, že jste mi poslali balík po ČR, je to více než 24 hodin a já ho stále nemám!
Na webu přepravní společnosti si zadejte číslo balíku a kontaktujte nejbližší pobočku přepravce pro bližší informaci, kdy Vám bude doručen balík od společnosti Adoco s.r.o. z Ořechova (Brno-venkov) PSČ 664 44 s doručením k Vám ( na adresu uvedenou Vámi v objednávce), měli by Vám upřesnit čas dodávky. Popř. si lze vyžádat náhradní termín dodání zboží k vám.

Mohu u Vás nakupovat pro vlastní potřebu?

Ano. A nemusíte mít IČ, či být podnikatel nebo firma.. Tento e-shop je sice velkoobchodní, ale umožňuje nákup pro všechny při splnění podmínky: minimální objednávka 1 200 Kč bez DPH.

Jsem matka na mateřské a nemám živnostenský list. Chtěla bych si ale přivydělat prodejem vašeho zboží mezi známými a na internetu (např. www.aukro.cz, www.mimibazar.cz apod. Je to možné?

Ano je to možné. Jsme e-shop pro všechny. Limit je pouze min. výše objednávky 1200 Kč bez DPH. Doporučujeme nakupujte u nás z počátku po menších množstvích dle potřeb Vašich zákazníků a až na základě průběžných odprodejů doobjednávejte. Náš velkoobchod nabízí zboží v různých úrovních a je třeba si "osahat" ten správný styl výrobků, který Vaši zákazníci budou kupovat.

Je určen nějaký minimální množstevní odběr?

Ne není. Pro všechny je naprostá svoboda při volbě množství. U výrobků je minimální objednávka " Maloobchodní balík" = mix. velikostí a barev od jednoho typu ( desénu) - bývá to 8 a více ks od desénu. Pouze hodnota objednávky musí být min. 1 200 Kč bez DPH.

Mohu jako maloobchod nakupovat na 1textil.cz?

Bohužel ne. Tento e-shop je určen pouze pro reklamní agentury, tiskárny a výšivkárny textilu a pro firmy kupující firemní oblečení a pracovní oděvy.

Potřebuji expres rychle zboží. Jak to mám v objednávce označit?

Napište to při vytvoření objednávky dole do poznámky, při vytváření objednávky v eTextil.cz. Pozor, aby jste si objednali zboží s co nejkratší lhůtou dodání (je napsaná u každého výrobku po rozkliknutí).

Nejsem si jistá, jestli jste dostali moji reklamaci.

Pakliže jste splnil/-a všechny podmínky z reklamačního řádu (více na reklamace), můžete si stav Vaší reklamace ověřit na tel. 776 311 087 nebo na etextil@adoco.cz.

Přišlo mě zboží bez sáčků a v neoriginálním balení. Je to u vás běžné?

Zboží v kategorii "Levné zboží skladem" (více zde) jsme koupili z výprodejů, či z celních skladů a zboží může být zabaleno např. 10 ks v 1 sáčku a v neoriginálním balení. V této kategorii je náhodný mix dostupných barev a velikostí. Textil je nový, nepoškozený a za cenu pod výrobními náklady

Chtěl bych obdržet katalog a ceník. Jak mám postupovat?

Katalog a ceník pro další prodej nemáme. Důvodem je velké množství zboží a jeho velký pohyb, dokupy, výprodeje. Proto je katalogová nabídka v on-line katalogu na našem webu www.eTextil.cz a to včetně cen a možnosti objednání. Reklamní agentury a tiskárny mohou nakupovat na www.1textil.cz

Přišlo mě do prodejny méně barev zboží, než máte nafoceno na webu.

Ano to je možné. Vzhledem k tomu že v Maloobchodním balíku (většinou 10 a více ks) je v něm obsažen náhodný mix barev a velikostí a není možno v 10 ks obsáhnout např. 4 velikosti a 5 barev. Toto se vztahuje především na zboží z nějnižší cenové kategorie "Levné zboží skladem" (více zde). Jediný způsob, jak obdržet více barev a velikostí je si objednat více Maloobchodních balíků. Ve dvou cenově vyšších kategoriích (Značkové zboží na objednávku a Kvalitní zboží skladem) by jste měli dostat všechny uváděné barvy a velikosti..

Jak mám podle fotek poznat, jaká je kvalita oděvů?

Většina firem postupuje tak, že si objedná "testovací" zakázku např. maloobchodní balík za 250 Kč ( 10 triček x 25 Kč) + další zboží do min. objednávky 1200 Kč bez DPH. Vzhledem k tomu, že kvalita výrobků je obdobná lze další případnou objednávku příště navýšit. Náš velkoobchod nabízí zboží v různých úrovních (více info. zde) a je třeba si "osahat" ten správný styl výrobků, který Vaši zákazníci budou kupovat. Garantujeme TOP kvalitu u značek: Londog, Kariban, Hanes, Fruit of the loom, Stedman, James Nicholson, Boost up, Myrtle Beach, TeeJays.

Nemohu se zaregistrovat. Jak mám postupovat?

Restartujte počítač, klikněte v pravém sloupci na odkaz Registrace a vyplňte registrační formulář. Řádky, před kterými je malá oranžová hvězda musí být vyplněny. Klikněte dole na tlačítko Registrovat.

Postup 2: Ujistěte se, zda jste zaregistrováni, příp. se zaregistrujte. Klikněte na odkaz Nákupní košík v pravém sloupci a dále Přejít k pokladně. Zvolte druh platby a dopravy a klikněte dole na tlačítko Odeslat objednávku. Poté příjde na Váš e-mail potvrzovací zpráva. Pozor: minimální objednávka musí být 1200 Kč bez DPH.

Na jakou cílovou cenovou, módní a kvalitativní skupinu jste zaměřeni?

Nejsme zaměřeny na super butikový standard. Nabízíme kvalitní oblečení pro volný čas zaměřené pro široké vrstvy zákazníků.Obdržíte dobrou kvalitu za překvapivě nízkou cenu. Více ZDE.

Nemám IČO, jakým způsobem mohu u Vás nakupovat?

Jsme velkoobchod, ale nakupovat u nás může každý, kdo splní podmínku minimální výše objednávky 1 200 Kč bez DPH. Pozor tento VO e-shop se řídí Obchodním zákoníkem.

Nemohu nalézt v krabici fakturu, můžete mi ji poslat znovu?
Faktury lepíme na boční stranu kartonu do průhledné obálky.

Můžete mi poslat zboží na fakturu?
Na fakturu posíláme až od ročního obratu nad 200.000,-Kč. Platit tedy můžete předem převodem na účet nebo zboží posíláme na dobírku.

 

Mám zájem nakupovat vaše oblečení pro následný prodej v mém e-shopu.
Prosím o info o podmínkách nákupu,ceník nebo přístup do velkoobchodní sekce.

Na našich webových stránkách www.etextil.cz uvidíte, jak náš kompletní sortiment, tak už VO ceny platné pro Vás. Fotky si též můžete stáhnout pro Vaši potřebu. Zboží zasíláme na dobírku či můžete poslat platbu předem na účet a zboží bude k Vám odesláno po přijetí platby na účet. Zboží obdržíte do 24 hod. od odeslání přepravní službou. Minimální výše objednávky činí 1200,-Kč bez DPH a dopravu zdarma po ČR poskytujeme při objednávce nad 2 800 Kč bez DPH.

Mohu u Vás nakupovat "NA FAKTURU"? Berete PLATEBNÍ KARTY?

Díky naší politice drastického snižování nákladů tak, aby jsme zákazníkům mohli nabídnout takřka naše nákupní ceny zvýšené o minimální profit, jsme byly nuceni nastavit náš prodejní systém tak, aby jsme omezili další potencionální náklady, které by jsme museli dále promítnout do našich prodejních cen:

- Vymáhání dluhů - náklad + 3-5% dle struktury neplatičů
- Platební karty - náklad + 2-5 % (provize pro poskytovatele Visa/ Mastercard/ banky atd.)

Platební karty nebereme a na splatnost bohužel nedáváme.

Jsme připraveni na nové služby a výhody pro naše zákazníky. Otázkou zůstává, jak moc tyto "novinky" budou populární za cenu zvýšení našich prodejních cen. Vaše názory a návrhy prosím pište na: reditel@adoco.cz Děkujeme.

Jak se fakturuje při vývozu slovenským firmám ( všem firmám z EU, kromě ČR)?

a) Při dodání zásilkovou službou plátcům DPH na Slovensko, účtujeme všechny položky (zboží, služby, popř. dobírka) bez DPH. I když Vámi vytvořená objednávka na našem webu bude s DPH, finální fakturovaná cena bude bez DPH.

b) Při dodání zásilkovou službou neplátcům DPH na Slovensko, účtujeme všechny položky (zboží, služby, popř. dobírka) s DPH.

c) Při osobním odběru v ČR slovenským subjektem, učtujeme zboží s DPH. V případě, že slovenská strana potvrdí čestné prohlášení o vývozu mimo území ČR, je možno fakturovat bez DPH.

Kdy mohu očekávat zásilku?

Zboží skladem obdržíte do 2-3 pracovních dnů. Pozor: u zboží s dodáním do 10 - 14 dní se doba u celé zásilky prodlužuje, až ji budeme mít kompletní a poté ji odesíláme.

Pakliže jste Tiskárna, Výšivkárna, Reklamní agentura nakupujte na www.1textil.cz, platí tam i jiné termíny dodání.

Mohu si objednat zboží po telefonu, či e-mailem?

Bohužel ne. Objednávky bereme přes e-shop www.eTextil.cz.

DOPORUČUJEME objednávat přes e-shop www.eTextil.cz, kde uvidíte zobrazenou aktuální nabídku, velikosti, barvy a můžete si zvolit způsob dopravy a úhrady. Při osobním odběru v Ořechově může vychystávání déle trvat. Doporučujeme v případě větší osobní objednávky návštěvu 10 km vzdáleného OC Olympia. Doba čekání záleží na počtu zakoupených artiklů.

Mohu se stát Vaším "dealerem"/ obchodním zástupcem/ distributorem?

Vzhledem k tomu, že jsme velkoobchodní e-shop a již nabízíme textil za extrémně nízké ceny s minimální marží, není prostor pro další slevy. Jediný způsob je "standardní nákup" a další prodej, kdy celý tento proces je "v režii" kupujícího obchodníka. Vyjímku tvoří reklamní společnosti, tiskárny a výšivkárny textilu, kde jsou další slevy na Reklamní textil možné dle typu zákazníka a množstevních odběrů. PAKLIŽE by jste chtěli opravdu větší nákup (od 40 000 Kč bez DPH), nebo např. 1000 triček od artiklu apod, kontaktujte prosím pí. Kotrbovou na tel.: 776 311 087, etextil@adoco.cz.

Jak zjistím stav mé objednávky?

Pakliže jste obdrželi potvrzovací zprávu na Váš e-mail a do 5 pracovních dní jste neobdrželi zboží s dodací lhůtou "skladem - dodání 2-3 dny", tak prosím volejte na číslo: 7776 311 087, nebo pošlete dotaz na e-mail: etextil@adoco.cz. Budeme Vás neprodleně kontaktovat s aktuálním stavem Vaší zakázky. Veškeré stížnosti a přání pište prosím na e-mail: reditel@adoco.cz Stav své objednávky uvidíte po přihlášení na eTextil.cz v sekci "Moje objednávky".

Jak často obměňujete sortiment?

Zboží se stále doplňuje. Když kliknete na odkaz "Nové zboží" v levé části
obrazovky uvidíte, co je aktuálně nového za posledních 60 dní.

Osvobození při vývozu zboží mimo EU - postup a pravidla:
Vývozem zboží se rozumí výstup zboží z území Evropského společenství

- a) Vývoz zboží je osvobozen od daně, pokud je odeslání nebo přeprava uskutečněna vývozcem

nebo

- b) Vývoz zboží je také osvobozen od daně, pokud je odeslání nebo přeprava uskutečněna

kupujícím , jestliže kupující nemá v tuzemsku sídlo, místo podnikání nebo provozovnu, popřípadě místo pobytu nebo místo, kde se obvykle zdržuje.

Vývoz je uskutečněn, pokud je zboží:

1) propuštěno do celního režimu vývoz
2) zboží vystoupilo do třetí země
3) výstup zboží je potvrzen na daňovém dokladu.

Musí být splněny všechny 3 podmínky

Není-li výstup zboží celním orgánem potvrzen, plátce prokazuje splnění podmínky výstupu zboží do třetí země jinými důkazními prostředky. (například dokladem o přepravě) Kde mohu najít velikostní tabulky nabízeného textilu?

Kde najdu velikostní rozměry vašeho textilu?

Bohužel jednotné velikostní tabulky, vzhledem k pestrosti dodavatelů a nákupních zdrojů neexistují. Velikostní tabulky reklamního textilu můžete najít na našem webu eTextil.cz v sekci "Reklamní textil" - v podsekci: "Velikostní tabulky reklamního textilu".

U ostatního zboží, vzhledem k různosti stylů, střihů, použitých materiálů a desénu, nelze jednoznačně určit jednu (nebo i jen několik) velikostní tabulku. Pro stálé zákazníky doporučuji si odzkoušet konkrétní značky, které Vám rozměrově vyhovují a dle zkušeností dále nakupovat.

Jsem živnostnice z pohraničí a nemám auto, je možno bez osobní návštěvy u Vás si po registraci objednat zboží na webových stránkách eTextil.cz?

Ano je to možné. Jsme e-shop. Osobní návštěvy nejsou nutné. Doporučujeme si objednávat zpočátku po menších objednávkách a dle odprodejů doobjednávat. Náš velkoobchod nabízí zboží v různých úrovních a je třeba si "osahat" ten správný styl výrobků, který Vaši zákazníci budou kupovat.

Jaké jsou dodací podmínky, když bych chtěla zaslat zboží na dobírku, kolik stojí poštovné?

Zboží si můžete osobně odebrat na naší pobočce v Ořechově u Brna a to bez jakéhokoliv příplatku. Zásilky také posíláme službou ( 85 Kč/ karton bez DPH)
Pokud Vám příjde zboží, dáte je do nabídky, já si je objednám, ale vy moji objednávku vyřizujete až za 1-2 dny. V té době už zboží u Vás může být vyprodané. Lze udělat nápravu?

Objednávky se zpracovávají dle pořadníků (datumu a času přijetí) a objednané zboží se ihned v systému blokuje. Objednávky se zpracovávají stejný pracovní den, kdy byly přijaty.
Je možné, že máme skladem poslední balík a večer nebo přes víkend si tento artikl objednají 2 zákazníci. V tu chvíli se zboží posílá tomu, kdo si ho na eTextil.cz objednal první.

Je tedy možné, že někdy Vám píšeme, že Vámi objednané zboží již není skladem. V tu chvíli si je možné dovybrat náhradu, nebo objednávku ponížit.
Pakliže je zboží v zahraničí, tak jsme ho schopni ještě dokoupit. Po naskladnění nezáleží, jak rychle objednávku vychystáme,ale jak rychle zákazníci reagují a objednávají.

« zpět na seznam článků

  • Tracking
    Doprava zdarma
  • Sale
    Množstevní slevy
  • Checkbox
    Vše skladem
  • Handshake
    Výhody nákupu
  • Info
    Otázky?